Τηλεφωνικά Κέντρα Ξενοδοχείων
Γιατί να μεταβείτε στο Cloud

Τα ξενοδοχεία ως ένας πελατοκεντρικός κλάδος έχουν αρκετά εξειδικευμένες ανάγκες επικοινωνίας προκειμένου να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση και μια συνολικά καλή εμπειρία στους φιλοξενούμενους.

Συνεπώς, τα τηλεφωνικά κέντρα ξενοδοχείων πρέπει να ανταποκρίνονται σε αυτές τις εξειδικευμένες ανάγκες αλλά και να είναι ευέλικτα ώστε η λειτουργία των ξενοδοχείων να είναι ομαλή και απρόσκοπτη.

Τα σύγχρονα τηλεφωνικά κέντρα για ξενοδοχεία είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες της επιτυχίας των ξενοδοχειακών μονάδων, καθώς μπορούν να εξασφαλίσουν υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση και ταυτόχρονα αποτελεσματικά εσωτερικά operations.






Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα για Ξενοδοχεία - Γιατί να τα επιλέξετε;

Για να παρέχουν τις κατάλληλες υπηρεσίες τόσο στο προσωπικό όσο και στους φιλοξενούμενους τα ξενοδοχεία χρειάζονται ένα τηλεφωνικό σύστημα επικοινωνίας με προηγμένα χαρακτηριστικά.

Τα Cloud Τηλεφωνικά Κέντρα προσφέρουν μια ιδανική λύση στα ξενοδοχεία, καθώς είναι παραμετροποιήσιμα, ευέλικτα και δίνουν τη δυνατότητα εύκολης και άμεσης διαχείρισης αριθμών, γραμμών και δρομολόγησης κλήσεων.

Ας δούμε μια σειρά από πλεονεκτήματα:

1 - Εύκολο setup και διαχείριση

Τα cloud τηλεφωνικά κέντρα για να λειτουργήσουν χρειάζονται μόνο συσκευές συνδεδεμένες στο internet. Συνεπώς, τα ξενοδοχεία μπορούν να σετάρουν το τηλεφωνικό τους κέντρο μέσα σε λίγες ώρες και να το διαχειρίζονται εύκολα μέσα από ένα online panel.

2 - Ελάχιστες απαιτήσεις εξοπλισμού

Τα cloud κέντρα δεν απαιτούν επένδυση σε ακριβό εξοπλισμό, αντίθετα οι κλήσεις πραγματοποιούνται μέσω υπολογιστών, κινητών, tablets, VoIP συσκευών ακόμα και αναλογικών συσκευών με τη χρήση ενός VoIP adapter.

3 - Επεκτασιμότητα

Τα ξενοδοχεία μπορούν να προσθέτουν νέες γραμμές και χρήστες στο τηλεφωνικό κέντρο μέσα σε λίγες ώρες, χωρίς να απαιτούνται δαπανηρές αναβαθμίσεις εξοπλισμού. Συνεπώς μπορούν να προσαρμόζονται άμεσα σε περιόδους αυξημένης ή μειωμένης ζήτησης αντίστοιχα.

4 - Προσβασιμότητα από Οπουδήποτε

Το προσωπικό μπορεί να διαχειριστεί τις κλήσεις ακόμα και από απομακρυσμένες τοποθεσίες, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο για μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες.

5 - Κόστος Λειτουργίας

H VoIP τηλεφωνία παρέχει εξαιρετικά ανταγωνιστικές χρεώσεις κλήσεων, ειδικά για προορισμούς του εξωτερικού. Επίσης, τα ξενοδοχεία μπορούν να αποκτήσουν γεωγραφικούς αριθμούς από άλλες χώρες, ώστε οι δυνητικοί πελάτες να καλούν με αστική χρέωση το ξενοδοχείο ή ακόμα και εντελώς δωρεάν.



Κορυφαία Χαρακτηριστικά των Cloud Τηλεφωνικών Κέντρων για Ξενοδοχεία

Ας δούμε μερικές από τις προηγμένες λειτουργίες των cloud τηλεφωνικών κέντρων που όχι μόνο ενισχύουν την εμπειρία των επισκεπτών αλλά και βελτιώνουν τη συνολική αποδοτικότητα ενός ξενοδοχείου.



Αυτόματη Δρομολόγηση Κλήσεων (IVR)

Οι επισκέπτες κατευθύνονται αυτόματα στο κατάλληλο τμήμα, έτσι το cloud κέντρο μειώνει τον χρόνο αναμονής τους και επιτρέπει την ταχεία εξυπηρέτηση.




Ενοποίηση με CRM

Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει τη συνεχή ενημέρωση του προσωπικού σχετικά με τις ανάγκες των επισκεπτών, τις κρατήσεις και τις ειδικές απαιτήσεις, διευκολύνοντας έτσι τη διαδικασία εξυπηρέτησης.




Εσωτερική Επικοινωνία

Το cloud κέντρο διευκολύνει την εσωτερική επικοινωνία μεταξύ των υπαλλήλων, επιτρέποντας γρήγορη και αποτελεσματική συνεργασία για την επίλυση προβλημάτων.




Voicemail

Οι επισκέπτες μπορούν να αφήνουν μηνύματα φωνητικού ταχυδρομείου, που μπορούν να ανακτηθούν από το προσωπικό σε βολικές ώρες, εξασφαλίζοντας ότι κανένα αίτημα δεν παραλείπεται.




Προσαρμοσμένα Μηνύματα Αναμονής

Εξατομικευμένα μηνύματα κατά την αναμονή μπορούν να ενημερώνουν τους καλεσμένους για τις προσφορές του ξενοδοχείου ή να τους παρέχουν σημαντικές πληροφορίες.




Καταγραφή Κλήσεων

Οι κλήσεις μπορούν να καταγράφονται και να παρακολουθούνται για εκπαιδευτικούς σκοπούς, διασφαλίζοντας ότι οι υπάλληλοι παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση.




Επιλογή του Κατάλληλου Παρόχου

Η επιλογή του σωστού παρόχου τηλεφωνικών κέντρων είναι καίριας σημασίας για την επιτυχία της επικοινωνιακής στρατηγικής ενός ξενοδοχείου. Εδώ είναι μερικά βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να εξετάσει μια επιχείρηση πριν προχωρήσει:


Υποστήριξη

Ένας αξιόπιστος πάροχος πρέπει να προσφέρει συνεχή υποστήριξη και να εξασφαλίζει τη συνεχή λειτουργία του συστήματος χωρίς διακοπές.
Εξατομίκευση

Κάθε ξενοδοχείο έχει διαφορετικές ανάγκες, και γι' αυτό απαιτούνται λύσεις που μπορούν να προσαρμοστούν.

Ανάλυση Δεδομένων

Οι καλύτεροι πάροχοι προσφέρουν εργαλεία για την παρακολούθηση της απόδοσης των κλήσεων και την ανάλυση δεδομένων, επιτρέποντας έτσι βελτιώσεις σε πραγματικό χρόνο.



Συμπεράσματα

Τα τηλεφωνικά κέντρα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της επιτυχημένης λειτουργίας ενός σύγχρονου ξενοδοχείου. Προσφέρουν εργαλεία για την καλύτερη διαχείριση των επικοινωνιών, τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και τη μείωση του λειτουργικού κόστους. Επενδύοντας σε μια σύγχρονη cloud λύση τηλεφωνικού κέντρου, τα ξενοδοχεία μπορούν να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό, προσφέροντας στους επισκέπτες τους μια εμπειρία διαμονής που ξεχωρίζει.

Εάν διαθέτετε μια ξενοδοχειακή μονάδα και θέλετε να αναβαθμίσετε την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.