Πάροχοι VoIP
6 Κριτήρια για να επιλέξετε τον κατάλληλο!
Πολλοί πάροχοι VoIP υποστηρίζουν ότι είναι οι καλύτεροι και οι πιο αξιόπιστοι, όμως η σωστή επιλογή του κατάλληλου VoIP παρόχου που θα καλύπτει τις δικές σας εξατομικευμένες ανάγκες απαιτεί στοχευμένη έρευνα.
Στην οποιαδήποτε περίπτωση, είτε χρειάζεστε απλές VoIP γραμμές, ή ένα προηγμένο cloud τηλεφωνικό κέντρο, θα πρέπει να εξετάσετε τους παρόχους VoIP λαμβάνοντας υπόψη μια σειρά από κρίσιμους παράγοντες που θα διασφαλίσουν στο μέγιστο ότι θα πάρετε την κατάλληλη απόφαση.
Τα 6 κριτήρια αξιολόγησης παρόχων VoIP
1. Ποιότητα & Αξιοπιστία
Ο πρώτος παράγοντας που πρέπει να εξετάσετε σε κάθε πάροχο VoIP είναι φυσικά η ποιότητα του ήχου στις κλήσεις. Μην συμβιβαστείτε σε καμία περίπτωση με κάποιον πάροχο ο οποίος δεν προσφέρει κρυστάλλινης ποιότητας ήχο. Σήμερα, οι καλύτεροι πάροχοι VoIP διαθέτουν HD ποιότητα ήχου στις κλήσεις, ώστε η επικοινωνία να είναι πεντακάθαρη ανεξάρτητα από το που βρίσκονται οι συνομιλούντες.
Η αξιοπιστία ενός παρόχου είναι κρίσιμης σημασίας για κάθε σύστημα επικοινωνίας. Αναζητήστε παρόχους που αποδεδειγμένα διαθέτουν υψηλό uptime, στη Yuboto-Telephony το uptime ξεπερνά το 99.9%, και έχουμε ελάχιστα διαστήματα διακοπής της υπηρεσίας λόγω εργασιών συντήρησης ή αναβάθμισης.
Επίσης, ρωτήστε να μάθετε που βρίσκονται τα data centers του παρόχου, καθώς όσο πιο κοντά βρίσκονται, τόσο καλύτερη είναι η ποιότητα των κλήσεων και η συνολική αξιοπιστία.
2. Συνολικό Κόστος
Το συνολικό κόστος για την απόκτηση ενός VoIP τηλεφωνικού κέντρου ή VoIP Τηλεφωνίας πολλές φορές είναι μεγαλύτερο από το διαφημιζόμενο κόστος και τις τιμές που αναφέρουν οι διάφοροι πάροχοι. Αυτό συμβαίνει διότι σε αρκετές περιπτώσεις οι εταιρείες VoIP τηλεφωνίας δεν συμπεριλαμβάνουν στις τιμές add-ons, κρυφές χρεώσεις και εφάπαξ κόστη.
Διασφαλίστε ότι λαμβάνετε το συνολικό κόστος όταν επικοινωνείτε με κάποιον πάροχο VoIP για κάποια προσφορά και επίσης διερευνήστε την τιμολογιακή πολιτική όσον αφορά τη διάρκεια των συμβολαίων και πιθανά penalties όταν αυτά δεν τηρούνται.
Στη Yuboto-Telephony, είμαστε από τους ελάχιστους παρόχους που προσφέρουμε όλες μας τις υπηρεσίες είτε με συμβόλαιο είτε με το μήνα, ανάλογα τις προτιμήσεις και τις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη. Επιπρόσθετα, δεν επιβαρύνουμε τους πελάτες με κρυφά κόστη και δεν τους δεσμεύουμε με συμβόλαια και ρήτρες εφόσον δεν το επιθυμούν.
3. Ευέλικτα Πακέτα Υπηρεσιών
Συνήθως οι αξιόλογοι πάροχοι VoIP διαθέτουν μια πληθώρα διαφοροποιημένων πακέτων από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε εκείνο που καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες σας. Ελέγξτε αν όλα τα χαρακτηριστικά και οι λειτουργικότητες που σας ενδιαφέρουν περιλαμβάνονται στο πακέτο της επιλογής σας και αν συνοδεύονται από επιπρόσθετο κόστος. Επιπλέον, αναζητήστε παρόχους που προσφέρουν customized λύσεις ακριβώς στα μέτρα των επιχειρηματικών σας αναγκών.
Συγκεκριμένα ίσως σας φανούν χρήσιμα custom call flows για το cloud τηλεφωνικό σας κέντρο, προηγμένες επιλογές δρομολόγησης κλήσεων κ.α. Επίσης, ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που δεν πρέπει να παραβλέψετε είναι η δυνατότητα διασύνδεσης του VoIP συστήματος με τρίτα συστήματα όπως το CRM της εταιρείας.
4. Τεχνική Υποστήριξη
Δώστε ιδιαίτερη βάση στο επίπεδο της τεχνικής υποστήριξης που προσφέρει ο κάθε VoIP πάροχος. Προτιμήστε σαφώς εκείνους τους παρόχους που διαθέτουν τεχνική υποστήριξη 24/7/365 μέσα από διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας όπως τηλέφωνο αλλά και email. Ένα εξειδικευμένο τμήμα που έχει άμεσους χρόνους απόκρισης μπορεί να ελαχιστοποιήσει το downtime για την επιχείρησή σας.
Πώς μπορείτε να εξετάσετε την απόκριση και την αποτελεσματικότητα των διαφορετικών τμημάτων υποστήριξης; Αναζητήστε στο internet κριτικές και αξιολογήσεις πελατών για κάθε πάροχο, ώστε να έχετε μια σχετική εικόνα. Επιπρόσθετα εξετάστε αν υπάρχει εκτεταμένη γνωσιακή βάση με αναλυτικές οδηγίες και περιοχή συχνών ερωτήσεων στο site του εκάστοτε παρόχου.
5. Δυνατότητες Επέκτασης
Η επεκτασιμότητα - scalability είναι ένα must-have feature για κάθε τηλεφωνικό σύστημα, καθώς αυτό θα πρέπει να προσαρμόζεται στις κυμαινόμενες ανάγκες επικοινωνίας της επιχείρησής σας. Επιλέξτε έναν πάροχο VoIP που μπορεί εύκολα και άμεσα να καλύπτει την ανάπτυξη σας είτε πρόκειται για την προσθήκη νέων χρηστών, γραμμών ή λειτουργιών.
Αναζητήστε παρόχους που υλοποιούν όλα τα παραπάνω μέσα από απλές διαδικασίες και χωρίς χρονοτριβές. Στη Yuboto-Telephony, η προσαρμογή του τηλεφωνικού κέντρου ανά πάσα στιγμή σύμφωνα με τις υποδείξεις σας είναι ζήτημα λίγων λεπτών.
6. Ασφάλεια
Η ασφάλεια θα πρέπει να είναι ανάμεσα στις βασικές προτεραιότητες κατά την επιλογή VoIP παρόχου. Η κρυπτογράφηση κλήσεων, τα ασφαλή data centers και η σύνδεση μέσω two-factor authentication είναι μερικά από τα στοιχεία που εξασφαλίζουν την ασφάλεια των δεδομένων σας, συνεπώς αναζητήστε παρόχους που διαθέτουν όλα τα παραπάνω.
Εμείς ως αξιόπιστος VoIP πάροχος, πέραν της κρυπτογράφησης των κλήσεων από άκρο σε άκρο είμαστε πιστοποιημένοι και με 2 ISO certifications που αφορούν την ασφάλεια και τη διαχείριση των δεδομένων.
Πάροχοι VoIP - 3 ενέργειες πριν την επιλογή τελικού παρόχου
Πριν καταλήξετε στον πάροχο με τον οποίο θα συνεργαστείτε, σας προτείνουμε να προχωρήσετε στις 3 παρακάτω ενέργειες, ώστε η επιλογή σας να είναι η καλύτερη δυνατή.
Ξεκινήστε προσδιορίζοντας τις ανάγκες επικοινωνίας της επιχείρησης σας. Λάβετε υπόψη τον αριθμό των εργαζομένων, τον αναμενόμενο όγκο κλήσεων, τις λειτουργίες που θα χρειαστείτε και τυχόν integrations με άλλα συστήματα.
Θα πρέπει να ελέγξετε διεξοδικά τη σύνδεση internet που διαθέτετε καθώς η VoIP τηλεφωνία απαιτεί μια σταθερή και αξιόπιστη σύνδεση. Συμβουλευτείτε κάποιον τεχνικό σχετικά με το bandwidth της σύνδεσης και ζητήστε να σας ενημερώσει για το latency και τυχόν packet losses του δικτύου.
Ερευνήστε τα διαθέσιμα σχόλια και τις κριτικές υφιστάμενων πελατών για κάθε πάροχο. Το feedback των πελατών αυτών μπορεί να σας δώσει πολύτιμες γνώσεις σχετικά με την αξιοπιστία, την τεχνική υποστήριξη και τη συνολική ικανοποίηση. Προτιμήστε εδραιωμένους παρόχους με μακρά πορεία στο χώρο, όπως η Yuboto-Telephony.
Φυσικά, είμαστε στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε ζήτημα ή απορία έχετε κατά τη διαδικασία της έρευνας αγοράς παρόχων VoIP. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.