VoIP Τηλεφωνικά Κέντρα
Ο Απόλυτος Οδηγός για Επιχειρήσεις
Στο σημερινό άρθρο θα αναλύσουμε τι είναι τα VoIP τηλεφωνικά κέντρα, τα πλεονεκτήματά τους και γιατί αξίζει να κάνετε τη μετάβαση.
Ειδικά σήμερα που οι ανάγκες επικοινωνίας είναι αυξημένες και ταυτόχρονα οι εργαζόμενοι είναι συχνά on the go, το τηλεφωνικό κέντρο χρειάζεται να είναι ευέλικτο και να υποστηρίζει την τηλεργασία. Τα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα δεν φαίνεται να μπορούν να ακολουθήσουν τις ανάγκες αυτές, γι’ αυτό το λόγο τα VoIP τηλεφωνικά κέντρα κερδίζουν συνεχώς έδαφος.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι η ορολογία γύρω από τα VoIP τηλεφωνικά κέντρα ενδεχομένως να σας μπερδέψει, καθώς υπάρχουν αρκετοί διαφορετικοί όροι όπως cloud τηλεφωνικά κέντρα, cloud PBX, virtual PBX, εικονικά τηλεφωνικά κέντρα, οι οποίοι όμως περιγράφουν ακριβώς τo ίδιο πράγμα, δηλαδή ένα τηλεφωνικό κέντρο που χρησιμοποιεί τη VoIP τεχνολογία και φιλοξενείται στο cloud.
Τι είναι τα VoIP Τηλεφωνικά Κέντρα & πώς λειτουργούν;
Τα VoIP τηλεφωνικά κέντρα αποτελούν τη σύγχρονη εναλλακτική στα παραδοσιακά τηλεφωνικά συστήματα. Αντί να χρησιμοποιούν παραδοσιακές τηλεφωνικές γραμμές, τα VoIP τηλεφωνικά κέντρα λειτουργούν μέσω του διαδικτύου. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τις τηλεφωνικές τους κλήσεις με μεγαλύτερη ευελιξία και σε χαμηλότερο κόστος.
Αναλυτικότερα, ένα VoIP τηλεφωνικό κέντρο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να δέχονται και να πραγματοποιούν κλήσεις μέσω του Internet, φιλοξενώντας το τηλεφωνικό σύστημα στο cloud. Συνεπώς, καταργείται η ανάγκη ύπαρξης ενός φυσικού κέντρου στα γραφεία μιας επιχείρησης, καθώς αυτό φιλοξενείται σε μια virtual υποδομή του VoIP παρόχου. Έτσι, οι επιχειρήσεις που επιλέγουν cloud τηλεφωνικά κέντρα δεν χρειάζεται να επενδύσουν σε εξοπλισμό, ούτε να συντηρούν οποιοδήποτε τηλεπικοινωνιακό σύστημα.
Τα Πλεονεκτήματα των VoIP Τηλεφωνικών Κέντρων
1. Μειωμένο Κόστος
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των VoIP τηλεφωνικών κέντρων είναι η μείωση του κόστους. Οι τηλεφωνικές κλήσεις μέσω διαδικτύου είναι σημαντικά φθηνότερες από τις παραδοσιακές, ιδιαίτερα για διεθνείς κλήσεις. Επιπλέον, δεν απαιτείται εξειδικευμένος εξοπλισμός ή συντήρηση του κέντρου.
2. Ευελιξία και Κινητικότητα
Τα VoIP τηλεφωνικά κέντρα προσφέρουν εξαιρετική ευελιξία και κινητικότητα. Οι εργαζόμενοι μπορούν να πραγματοποιούν και να λαμβάνουν κλήσεις από οπουδήποτε, αρκεί να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για επιχειρήσεις που εφαρμόζουν hybrid ή remote μοντέλα εργασίας.
3. Εύκολη & Άμεση Επέκταση
Η επέκταση ενός VoIP τηλεφωνικού κέντρου είναι απλή, γρήγορη και οικονομική. Μπορείτε να προσθέσετε νέες γραμμές και χρήστες στο κέντρο χωρίς την ανάγκη αγοράς πρόσθετου hardware. Αυτό καθιστά τα VoIP τηλεφωνικά κέντρα ιδανικά για επιχειρήσεις που αναπτύσσονται ή αλλάζουν διαρκώς.
4. Προηγμένες Λειτουργίες
Τα VoIP τηλεφωνικά κέντρα προσφέρουν μια σειρά από προηγμένες λειτουργίες που δεν είναι διαθέσιμες στα παραδοσιακά τηλεφωνικά συστήματα. Δείτε αναλυτικά στον πίνακα μερικές από αυτές:
Αυτές περιλαμβάνουν:
Λειτουργία | VoIP Τηλεφωνικά Κέντρα | Παραδοσιακά PBX |
Προώθηση κλήσεων | ||
Καταγραφή κλήσεων | ||
Voicemail to email | ||
Ουρές αναμονής με μουσική | ||
Custom Caller ID | ||
Conference calls | ||
Αναλυτικά στατιστικά κλήσεων |
Πόσο κοστίζει ένα VoIP τηλεφωνικό κέντρο;
Το κόστος ενός VoIP τηλεφωνικού κέντρου εξαρτάται από μια σειρά παραγόντων όπως οι ψηφιακές λειτουργίες που θα χρειαστείτε, ο αριθμός των χρηστών του κέντρου, ο αριθμός των καναλιών φωνής και φυσικά η τιμολογιακή πολιτική του εκάστοτε παρόχου.
Εάν έχετε περισσότερες απορίες ή χρειάζεστε πληροφορίες σχετικά με τα VoIP τηλεφωνικά κέντρα, η εξειδικευμένη ομάδα πωλήσεων της Yuboto-Telephony είναι εδώ για εσάς, ώστε να σας καθοδηγήσει στην καλύτερη επιλογή για την επιχείρησή σας.