12 λόγοι για να μεταφέρετε το τηλεφωνικό σας κέντρο στο cloud
Τηλεφωνικό Κέντρο στο Cloud, ή Virtual PBX ή Εικονικό Τηλεφωνικό Κέντρο… Εάν έχετε ενδιαφερθεί τελευταία για την αγορά ενός
νέου σύγχρονου τηλεφωνικού κέντρου σίγουρα έχετε συναντήσει αυτούς τους όρους!
Πρόκειται για τηλεφωνικά κέντρα SIP τελευταίας τεχνολογίας που αντί να εγκαθίστανται στα γραφεία της εταιρείας σας, φιλοξενούνται σε ασφαλή datacenters στις εγκαταστάσεις του παρόχου τηλεφωνίας.
Τα cloud τηλεφωνικά κέντρα παρουσιάζουν πολλά και σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο απόκτησης τηλεφωνικού κέντρου. Εάν επιλέξετε ένα συμβατικό τηλεφωνικό κέντρο θα πρέπει να πληρώσετε προκαταβολικά για την απόκτηση, την εγκατάσταση, την παραμετροποίηση και τη συντήρησή του, κόστη, τα οποία εξαλείφονται με την επιλογή ενός cloud κέντρου. Όμως στην περίπτωση που έχετε ήδη επενδύσει στα παραπάνω γιατί να αλλάξετε;
Παρακάτω θα σας παρουσιάσουμε 12 σημαντικούς λόγους για τους οποίους ακόμα και αν έχετε επενδύσει ήδη σε συμβατικό τηλεφωνικό κέντρο ίσως χρειάζεται να το ξανασκεφτείτε.
- Όταν έχετε πολλαπλά γεωγραφικά σημεία παρουσίας
- Όταν υπάρχει ανάγκη τηλεργασίας
- Όταν η επιχείρησή σας πρέπει να λειτουργεί απρόσκοπτα ανεξαρτήτως συνθηκών
- Όταν θέλετε το τηλεφωνικό κέντρο να συνδέεται με το CRM
- Όταν επιθυμείτε το τηλεφωνικό κέντρο να παρέχει και FAX
- Όταν χρειάζεστε ολοκληρωμένη και άμεση τεχνική υποστήριξη 24/7
- Όταν επιθυμείτε να μειώσετε τους λογαριασμούς του ρεύματος
- Όταν η εταιρεία σας εξυπηρετεί πελάτες από άλλες χώρες
- Όταν η εταιρεία σας επικοινωνεί πολύ με το εξωτερικό
- Όταν η εταιρεία σας είναι δυναμική και οι ανάγκες μεγαλώνουν μέρα με την μέρα
- Όταν δεν θέλετε να πληρώσετε μεγάλο αρχικό κόστος για ένα νέο τηλεφωνικό κέντρο
- Όταν αναζητάτε ένα απλό στη χρήση τηλεφωνικό κέντρο
1. Όταν έχετε πολλαπλά γεωγραφικά σημεία παρουσίας
Το ίδιο cloud τηλεφωνικό κέντρο συνδέει όλα τα υποκαταστήματα παρέχοντας ένα ενοποιημένο τηλεφωνικό σύστημα.
Έτσι, οι κλήσεις μεταξύ των υποκαταστημάτων είναι δωρεάν!
Επίσης, οι κλήσεις μπορούν να μεταφέρονται από το
ένα υποκατάστημα σε άλλο χωρίς διακοπή, για παράδειγμα: κάποιος καλεί να ρωτήσει για τη διαθεσιμότητα ενός υλικού,
και η γραμματεία μεταφέρει την κλήση στην αποθήκη η οποία βρίσκεται σε άλλο γεωγραφικό σημείο. Ο καλών ακούει
μουσική αναμονής μέχρι η κλήση να απαντηθεί.
Τα σενάρια υλοποίησης είναι άπειρα και σίγουρα μπορούν να καλύψουν και τις πιο απαιτητικές ανάγκες.
Ακόμη, εργαζόμενοι από διαφορετικά υποκαταστήματα μπορούν να συμμετέχουν σε κοινές ουρές
αναμονής queues και να απαντούν τις κλήσεις. Συνεπώς οι κλήσεις στον κεντρικό αριθμό της εταιρείας μπορούν
να απαντηθούν από οποιοδήποτε υποκατάστημα άμεσα και χωρίς ο καλών να περιμένει στην αναμονή.
2. Όταν υπάρχει ανάγκη τηλεργασίας
Με την χρήση ενός cloud τηλεφωνικού κέντρου κάθε εργαζόμενος μπορεί να πάρει την τηλεφωνική συσκευή του στο
σπίτι και να λαμβάνει/εξυπηρετεί κλήσεις με τον ίδιο τρόπο που θα τις εξυπηρετούσε και στο γραφείο. Επιπρόσθετα,
μπορεί να λαμβάνει αλλά και να πραγματοποιεί εσωτερικές κλήσεις με όλα τα τμήματα και τους συναδέλφους οπουδήποτε
κι αν βρίσκονται αυτοί, χωρίς καμία χρέωση.
Διαβάστε περισσότερα για την τηλεργασία με το cloud τηλεφωνικό κέντρο.
3. Όταν η επιχείρησή σας πρέπει να λειτουργεί
απρόσκοπτα ανεξαρτήτως συνθηκών
Υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, όπως τα lockdowns, φυσικές καταστροφές ή ακόμη και
εκτεταμένες διακοπές ρεύματος, οι οποίες καθιστούν δύσκολη έως αδύνατη την επικοινωνία
για επιχειρήσεις με συμβατικά τηλεφωνικά κέντρα.
Αντίθετα, τα cloud τηλεφωνικά κέντρα και όλες οι λειτουργίες τους είναι διαθέσιμες απομακρυσμένα, ενώ τα datacenters που τα φιλοξενούν
έχουν πολλαπλά disaster recovery plans, ώστε να μην επηρεάζονται από διακοπές ρεύματος κλπ.
Συνεπώς, οι εργαζόμενοι μπορούν να συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση στο τηλεφωνικό
κέντρο απομακρυσμένα είτε από το σπίτι τους είτε ακόμα και μέσω των κινητών τους.
4. Όταν θέλετε το τηλεφωνικό κέντρο να συνδέεται με το CRM
Tα cloud τηλεφωνικά κέντρα έχουν τη δυνατότητα να διασυνδέονται με CRM συστήματα. Κατά συνέπεια, σε κάθε εισερχόμενη κλήση το τηλεφωνικό κέντρο ενημερώνει και το CRM της επιχείρησής σας με τα διαθέσιμα στοιχεία του καλούντος.
5. Όταν επιθυμείτε το τηλεφωνικό κέντρο να παρέχει και FAX
Με το cloud τηλεφωνικό κέντρο μπορείτε να λαμβάνετε FAX τα οποία προωθούνται αυτόματα σε ένα προκαθορισμένο email. Επιπλέον μπορείτε και να στέλνετε αρχεία PDF με FAX από τον υπολογιστή σας.
6. Όταν χρειάζεστε ολοκληρωμένη και άμεση τεχνική υποστήριξη 24/7
Με τα cloud τηλεφωνικά κέντρα έχετε ήσυχο το κεφάλι σας, καθώς έρχονται με πλήρη,
ολοκληρωμένη τεχνική υποστήριξη 24ώρες το 24ώρο.
Μάλιστα, ένα σημαντικό στοιχείο διαφοροποίησης σε σχέση με τα συμβατικά κέντρα, είναι ότι με τα cloud χρειάζεται
να συνεννοηθείτε με ένα μόνο άτομο – εκπρόσωπο της εταιρείας. Δεν χρειάζεται
να επικοινωνείτε και με τον πάροχο του κέντρου και με τον πάροχο τηλεφωνίας,
αλλά ούτε και να έχετε δικό σας τεχνικό, επιφορτισμένο με τη συντήρηση του κέντρου – τα αναλαμβάνει όλα ο πάροχος.
7. Όταν επιθυμείτε να μειώσετε τους λογαριασμούς του ρεύματος
Ένα συμβατικό τηλεφωνικό κέντρο μαζί με το UPS που το τροφοδοτεί έχουν αξιοσημείωτη κατανάλωση που πλέον δεν περνά απαρατήρητη αφού και τα 2 λειτουργούν 24 ώρες το 24ώρο, 365 ημέρες το χρόνο. Αν το τηλεφωνικό κέντρο βρίσκεται στο cloud το κόστος αυτό απλά εξαφανίζεται!
8. Όταν η εταιρεία σας εξυπηρετεί πελάτες από άλλες χώρες
Εάν δραστηριοποιείστε στο εξωτερικό τότε έχετε την δυνατότητα να αγοράσετε σταθερούς τηλεφωνικούς
αριθμούς σε κάθε χώρα στην οποία διαθέτετε υποκατάστημα.
Με αυτό τον τρόπο δίνετε την δυνατότητα
στους πελάτες σας να σας καλούν με αστική χρέωση κάνοντας την παρουσία σας εκεί πιο προσβάσιμη
για αυτούς.
Οι κλήσεις δρομολογούνται απευθείας στα κατάλληλα τμήματα, τα οποία είναι έτοιμα
να εξυπηρετήσουν τους πελάτες σας, απαντώντας στην γλώσσα που αυτοί περιμένουν.
9. Όταν η εταιρεία σας επικοινωνεί πολύ με το εξωτερικό
Οι χρεώσεις των διεθνών κλήσεων μέσω VoIP είναι εξαιρετικά φτηνές, έτσι αν πραγματοποιείτε συχνά κλήσεις στο εξωτερικό, τότε σίγουρα θα γλυτώσετε πάρα πολλά χρήματα χρησιμοποιώντας ένα τηλεφωνικό κέντρο που αξιοποιεί τη VoIP τηλεφωνία.
10. Όταν η εταιρεία σας είναι δυναμική
και οι ανάγκες μεγαλώνουν μέρα με την μέρα
Ένα cloud τηλεφωνικό κέντρο προσαρμόζεται ακριβώς στις ανάγκες της εταιρείας σας και
μπορεί να επεκταθεί όπως αυτές αυξάνονται.
Καθώς αυξάνετε το προσωπικό σας, μπορείτε πολύ εύκολα μέσα σε μία εργάσιμη ημέρα να προσθέσετε νέους τηλεφωνικούς αριθμούς,
περισσότερα ταυτόχρονα κανάλια ομιλίας, νέα εσωτερικά/θέσεις εργασίας και οτιδήποτε άλλο μπορεί να χρειαστείτε.
11. Όταν δεν θέλετε να πληρώσετε μεγάλο αρχικό κόστος
για ένα νέο τηλεφωνικό κέντρο
Τα cloud τηλεφωνικά κέντρα έρχονται με πολύ μικρότερο αρχικό κόστος απόκτησης καθώς
δεν πληρώνετε για εγκατάσταση, δεν χρειάζεται να αγοράσετε επιπλέον ακριβό εξοπλισμό,
δεν υπάρχει κόστος συντήρησης και τα έξοδα για την παραμετροποίησή τους είναι πολύ πιο
προσιτά από τα αντίστοιχα έξοδα των συμβατικών, παραδοσιακών κέντρων.
Επίσης, ένα πολύ σημαντικό κόστος που γλιτώνετε με τα cloud κέντρα είναι οι άδειες χρήσης.
12. Όταν αναζητάτε ένα απλό στη χρήση τηλεφωνικό κέντρο
Τα cloud τηλεφωνικά κέντρα παρέχουν πολύ εύκολα και εξαιρετικής ποιότητας
εργαλεία παραμετροποίησης με τα οποία οποιοσδήποτε μπορεί να διεκπεραιώνει
απλές ή και πιο σύνθετες αλλαγές στη λειτουργία τους όπως αλλαγή ενός ηχητικού
μηνύματος ή δημιουργία ενός νέου εσωτερικού.
Με αυτόν τον τρόπο εξοικονομείτε πόρους από την τεχνική υποστήριξη και γλιτώνετε τα ακριβά συμβόλαια συντήρησης.
Εάν είστε σε αναζήτηση του επόμενου τηλεφωνικού κέντρου για την επιχείρησή σας, τότε σίγουρα πρέπει να εξετάσετε και το cloud τηλεφωνικό κέντρο της Yuboto-Telephony, καθώς είναι το μόνο που συγκεντρώνει όλες τις ψηφιακές λειτουργίες χωρίς άδειες χρήσης και επιπλέον είναι το μόνο που έχει βραβευτεί ως η καλύτερη πλατφόρμα επικοινωνίας – «Best Platform as a Service» στα Cloud Computing Awards 2021.
Δείτε περισσότερα για το Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο