VoIP Τηλεπικοινωνιακές Λύσεις για
Ασφαλιστικά Γραφεία
Στην Yuboto-Telephony, κατανοούμε τη σημασία της άμεσης και αποτελεσματικής επικοινωνίας στον ασφαλιστικό κλάδο.
Αξιοποιήστε την τεχνογνωσία μας για να ενισχύσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας και να παρέχετε μια άρτια επαγγελματική εμπειρία εξυπηρέτησης.
Οι VoIP λύσεις και οι δυνατότητες του Cloud Τηλεφωνικού Κέντρου που προσφέρουμε μπορούν να αναβαθμίσουν την επικοινωνία των ασφαλιστικών γραφείων ενώ ταυτόχρονα μειώνουν σημαντικά το συνολικό τηλεπικοινωνιακό κόστος.
Με μια ματιά
- Άμεση σύνδεση του καλούντα με το τμήμα/ασφαλιστή που επιθυμεί
- Δυνατότητα απομακρυσμένης επικοινωνίας από οποιοδήποτε σημείο
- Καταγραφή και έλεγχος όλων των εισερχόμενων κλήσεων
- Απεριόριστη δωρεάν ενδοεταιρική επικοινωνία
- Ενοποίηση όλων των υποκαταστημάτων σε ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο
- Ακρόαση των voicemails κατευθείαν μέσα από το email του κάθε ασφαλιστή
- Δυνατότητα επανάκλησης - callback όσων δεν επιθυμούν να παραμείνουν στην ουρά αναμονής.
Ολοκληρωμένες Λύσεις Τηλεφωνίας για Ασφαλιστικά Γραφεία
Αυτόματη Δρομολόγηση Κλήσεων
Η λειτουργία αυτόματης δρομολόγησης επιτρέπει την άμεση σύνδεση του πελάτη με τον κατάλληλο ασφαλιστικό σύμβουλο, ανάλογα με το αίτημά του, όπως ενημέρωση για ασφαλιστικά προϊόντα, ανανέωση συμβολαίων ή καταστάσεις αποζημιώσεων. Έτσι, ο κάθε πελάτης λαμβάνει άμεσα εξειδικευμένη εξυπηρέτηση από τον σύμβουλο που είναι καλύτερα καταρτισμένος να τον εξυπηρετήσει.
Softphone Apps για επικοινωνία από κάθε σημείο
Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι μπορούν να λαμβάνουν τις κλήσεις του κέντρου στο κινητό τους ή σε άλλες συσκευές όπως laptops και tablets, διασφαλίζοντας ότι θα είναι πάντα διαθέσιμοι για τους πελάτες, ανεξάρτητα από το που βρίσκονται. Συνεπώς, η επικοινωνία του γραφείου σας παραμένει συνεχής και αδιάλειπτη και όλα τα αιτήματα εξυπηρετούνται άμεσα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Διασύνδεση του CRM με το Τηλεφωνικό Κέντρο
Συνδέστε το τηλεφωνικό σας κέντρο με το CRM του γραφείου σας, ώστε να εμφανίζονται τα στοιχεία των πελατών αυτόματα κατά την εισερχόμενη κλήση. Με αυτήν την ενσωμάτωση, οι σύμβουλοι έχουν άμεσα πρόσβαση στο ιστορικό επικοινωνίας και στις προηγούμενες επικοινωνίες, δίνοντας εξατομικευμένη εξυπηρέτηση βασισμένη στις προτιμήσεις και το ιστορικό του εκάστοτε πελάτη. Με αυτή τη λύση η επικοινωνία γίνεται ακόμα πιο γρήγορη και στοχευμένη.
Call Whispering & Call Barge
Δυο εξαιρετικά χρήσιμες λειτουργίες του cloud τηλεφωνικού κέντρου είναι το whispering και το barge. Με το whispering, ένας έμπειρος σύμβουλος μπορεί να ακούει τις κλήσεις των νεοπροσληφθέντων συμβούλων σε live χρόνο και να συνομιλεί μαζί τους ώστε να τους καθοδηγεί αποτελεσματικά στο πώς να χειρίζονται τα αιτήματα των πελατών. Αντίστοιχα, με τη λειτουργία barge, o έμπειρος σύμβουλος μπορεί να παρέμβει στην κλήση και να συνομιλήσει και με τον σύμβουλο που εξυπηρετεί εκείνη τη στιγμή αλλά και με τον πελάτη.
Αναλυτικά Στατιστικά & Ηχογράφηση Κλήσεων
Το cloud τηλεφωνικό κέντρο μας παρέχει τη δυνατότητα εξαγωγής αναλυτικών στατιστικών για τις κλήσεις που δέχεστε, ώστε να είστε σε θέση να γνωρίζετε τον χρόνο εξυπηρέτησης, τις ανάγκες των πελατών και την απόδοση κάθε συνεργάτη σας ξεχωριστά. Επιπρόσθετα, το κέντρο υποστηρίζει την ηχογράφηση των κλήσεων για περαιτέρω ανάλυση, ώστε να μπορείτε να μελετήσετε τις συχνότερες ανάγκες των πελατών, την αντιμετώπιση από τους συμβούλους και να εντοπίσετε στοχευμένα σημεία προς βελτίωση στην επικοινωνία κάθε συνεργάτη σας.
Γιατί να εμπιστευτείτε τη Yuboto-Telephony
Τεχνική
Υποστήριξη
Είμαστε εδώ για εσάς!
Ας βρούμε μαζί μια λύση στα μέτρα σας
Αναβαθμίστε την Επικοινωνία του Ασφαλιστικού Γραφείου σας και μειώστε το κόστος με τη VoIP Τηλεφωνία
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ