VoIP Τηλεπικοινωνιακές Λύσεις για
Ηλεκτρονικά Καταστήματα - E-shops
Η επιτυχία ενός e-shop σίγουρα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όμως οι 2 κρισιμότεροι είναι πρώτον, ένα σωστά σχεδιασμένο ηλεκτρονικό κατάστημα και δεύτερον η ολοκληρωμένη υποστήριξη των πελατών σε όλα τα στάδια της αγοράς.
Οι τηλεφωνικές παραγγελίες καθώς και οι εισερχόμενες κλήσεις για ενημέρωση σχετικά με την πορεία των παραγγελιών παίζουν καθοριστικό ρόλο στη συνολική επιτυχία ενός e-shop και προϋποθέτουν την ύπαρξη ενός ολοκληρωμένου και αξιόπιστου τηλεφωνικού συστήματος.

Με μια ματιά
- Άμεση σύνδεση του καλούντα με το αρμόδιο τμήμα
- Εφαρμογή click-to-call για την πραγματοποίηση κλήσεων κατευθείαν μέσα από το e-shop
- Προηχογραφημένα μηνύματα ενημέρωσης για την πορεία της παραγγελίας
- Μοναδικοί τηλεφωνικοί αριθμοί για κάθε κανάλι πώλησης
- Ηχογράφηση εισερχόμενων κλήσεων
- Διασύνδεση τηλεφωνικού κέντρου με CRM
- Ενοποίηση διαφορετικών τοποθεσιών όπως αποθήκη, κεντρικά γραφεία σε 1 ενιαίο κέντρο.
Ολοκληρωμένες Λύσεις Τηλεφωνίας για Ηλεκτρονικά Καταστήματα

Click-to-Call Widget
Ενσωματώστε ένα κουμπί “Click-to-Call” στο e-shop σας, επιτρέποντας στους πελάτες να σας καλούν απευθείας με ένα κλικ, χωρίς να χρειάζεται να ψάξουν τον αριθμό του τηλεφωνικού κέντρου.
Με αυτόν τον τρόπο, δίνετε τη δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας τη στιγμή που σερφάρουν στο κατάστημά σας.

Αυτόματη Κατανομή Κλήσεων
Ενσωματώστε μια έξυπνη πύλη φωνητικής καθοδήγησης IVR Menu που δρομολογεί αυτόματα τους πελάτες στο κατάλληλο τμήμα (π.χ., υποστήριξη, παρακολούθηση παραγγελίας, επιστροφές προϊόντων), εξοικονομώντας χρόνο και ενισχύοντας την εμπειρία εξυπηρέτησης.

Διασύνδεση τηλεφωνικού κέντρου με CRM
Με τη σύνδεση του τηλεφωνικού κέντρου με το CRM του e-shop, μπορείτε να έχετε άμεσα πλήρη εικόνα των παραγγελιών κάθε καλούντα και έτσι να μειώνετε στο ελάχιστο τον απαιτούμενο χρόνο εξυπηρέτησης.
Για παράδειγμα, με το που απαντήσετε μια κλήση, εμφανίζεται στην οθόνη σας το ιστορικό παραγγελιών του συγκεκριμένου καλούντα και έτσι μπορείτε χωρίς χρονοτριβή να ενημερώσετε για την πορεία της παραγγελίας.

Dedicated Αριθμοί για κάθε κανάλι πώλησης
Έχουμε τη δυνατότητα να σας παρέχουμε σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές όσους αριθμούς χρειάζεστε προκειμένου να τους αντιστοιχίσετε στα διαφορετικά κανάλια πώλησης που διαθέτετε και έτσι να γνωρίζετε με ακρίβεια την απόδοση του καθενός ξεχωριστά.
Για παράδειγμα μπορείτε να έχετε 4 διαφορετικούς αριθμούς που να εμφανίζονται αντίστοιχα στις διαφημίσεις σας στο Facebook, στις Google Διαφημίσεις, στις Instagram Διαφημίσεις και στις email υπογραφές σας.

Καταγραφή & αποθήκευση κλήσεων
Με τη λειτουργία της καταγραφής των εισερχόμενων κλήσεων έχετε τη δυνατότητα ανά πάσα στιγμή να επαληθεύσετε την εγκυρότητα μιας παραγγελίας, να μελετήσετε την απόκριση των υπαλλήλων σε τυχόν παράπονα και να αξιοποιήσετε τα ηχητικά για περαιτέρω εκπαίδευση των ανθρώπων που υποδέχονται τις κλήσεις.

Διεθνείς Αριθμοί
Σε περίπτωση που εξυπηρετείτε πελάτες στο εξωτερικό ή επικοινωνείτε συχνά με προμηθευτές εκτός συνόρων, τότε η απόκτηση διεθνών αριθμών VoIP είναι μια εξαιρετική λύση για τη μείωση του κόστους των κλήσεων. Με αριθμούς VoIP από τις χώρες από τις οποίες δέχεστε συχνά κλήσεις δίνετε τη δυνατότητα στους καλούντες να επικοινωνούν μαζί σας με πολύ χαμηλές τοπικές χρεώσεις και ενισχύετε τη διαθεσιμότητά σας.
Γιατί να εμπιστευτείτε τη Yuboto-Telephony
Τεχνική
Υποστήριξη
Είμαστε εδώ για εσάς!
Ας βρούμε μαζί μια λύση στα μέτρα σας
Αναβαθμίστε την Επικοινωνία του Μεσιτικού σας Γραφείου και μειώστε το κόστος με τη VoIP Τηλεφωνία
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ