Προηγμένες Λύσεις VoIP Τηλεφωνίας για
τον κλάδο της Υγειονομικής Περίθαλψης


Στον κλάδο της υγείας, η αποτελεσματική και αδιάλειπτη επικοινωνία είναι ζωτικής σημασίας. Είτε πρόκειται για την εξυπηρέτηση ασθενών, τη διαχείριση ραντεβού, είτε για την επικοινωνία μεταξύ ιατρικού προσωπικού, η τεχνολογία VoIP μπορεί να προσφέρει την ευελιξία, την αξιοπιστία και την αποδοτικότητα στην επικοινωνία που χρειάζεται ο τομέας της υγειονομικής περίθαλψης.

Οι λύσεις VoIP της Yuboto-Telephony είναι σχεδιασμένες να ανταποκρίνονται στις μοναδικές προκλήσεις του κλάδου, διασφαλίζοντας την ποιότητα των υπηρεσιών και τη μείωση του κόστους.


Κλάδος της Υγειονομικής Περίθαλψης


Με μια ματιά

  • Ενοποίηση διαφορετικών τμημάτων/κλινικών σε ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο
  • Δυνατότητα άμεσης διαχείρισης τεράστιου όγκου εισερχομένων κλήσεων
  • Γραμμή υποστήριξης επειγόντων περιστατικών
  • Διασύνδεση τηλεφωνικού κέντρου με CRM ή πλατφόρμες διαχείρισης πελατών
  • Άμεση διαθεσιμότητα των ιατρών ανεξάρτητα από την τοποθεσία τους
  • Σημαντική μείωση συνολικού κόστους τηλεπικοινωνιών
  • Αποστολή και λήψη FAX μέσω email


Ολοκληρωμένες Λύσεις Τηλεφωνίας για Νοσοκομεία, Κλινικές και Ιατρεία



Αυτόματη Κατανομή Κλήσεων στο σωστό τμήμα

Αυτόματη Κατανομή Κλήσεων στο σωστό τμήμα

Σε κλινικές και ιατρικά κέντρα, ο όγκος των εισερχομένων κλήσεων είναι συνήθως μεγάλος και δύσκολα διαχειρίσιμος από το προσωπικό της υποδοχής. Με τη λειτουργία IVR, μπορείτε να κατευθύνετε αυτόματα τους ασθενείς στο σωστό προορισμό/τμήμα όπως: πληροφορίες, φαρμακείο, κλείσιμο ραντεβού, μέσω μιας φωνητικής πύλης επιλογών. Συνεπώς, αποσυμφορείται η γραμματεία και οι κλήσεις εξυπηρετούνται γρηγορότερα.




Ενοποίηση της επικοινωνίας ανάμεσα στα τμήματα

Ενοποίηση της επικοινωνίας ανάμεσα στα τμήματα

Όλες οι τηλεφωνικές συσκευές και οι αριθμοί της κλινικής ή και διαφορετικών τοποθεσιών εντάσσονται σε 1 ενιαίο τηλεφωνικό σύστημα που επιτρέπει άμεση και δωρεάν ενδοεπικοινωνία. Για παράδειγμα, τα εξωτερικά ιατρεία μιας κλινικής μπορούν να επικοινωνήσουν με τη διοίκηση που βρίσκεται σε άλλη τοποθεσία εντελώς δωρεάν και στιγμιαία με τη χρήση 3ψηφιων εσωτερικών αριθμών.




Διασύνδεση με CRM ή Ιατρικά συστήματα διαχείρισης ασθενών

Διασύνδεση με CRM ή Ιατρικά συστήματα διαχείρισης ασθενών

Συνδέοντας το τηλεφωνικό κέντρο του ιατρείου με το σύστημα διαχείρισης ασθενών, έχετε τη δυνατότητα να βλέπετε το πλήρες ιατρικό ιστορικό του κάθε καλούντα τη στιγμή που απαντάτε την κλήση. Συνεπώς, έχοντας το πλήρες προφίλ του ασθενούς μπορείτε να τον εξυπηρετήσετε πιο στοχευμένα και άμεσα.






Διαθεσιμότητα Ιατρών 24/7 παντού

Διαθεσιμότητα Ιατρών 24/7 παντού

Ο σταθερός αριθμός του ιατρείου σας ακολουθεί οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε μέσω ειδικής εφαρμογής στο κινητό, το laptop ή το tablet σας. Με αυτόν τον τρόπο δεν χάνετε καμία κλήση και μπορείτε να εξυπηρετείτε ασθενείς ανεξάρτητα από το εάν βρίσκεστε στο ιατρείο ή όχι. Επίσης με τη λειτουργία Follow me, μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον αριθμούς όπως το κινητό σας, ώστε οι κλήσεις να εκτρέπονται σε αυτό, μετά από συγκεκριμένο διάστημα.




Ηχητικά Μηνύματα Αναμονής

Ηχητικά Μηνύματα Αναμονής

Μπορείτε να αξιοποιήσετε τον χρόνο της αναμονής για να ενημερώνετε τους καλούντες σχετικά με χρήσιμες πληροφορίες για τη λειτουργία του ιατρείου όπως και για τα απαραίτητα έγγραφα/εξετάσεις που χρειάζεται να έχουν μαζί τους. Επιπρόσθετα, ανάλογα με την ανάγκη τους, μπορείτε να έχετε έτοιμα ηχητικά μηνύματα που να ενημερώνουν αναλυτικά για τις ενέργειες που θα πρέπει να κάνουν και οδηγίες πριν επισκεφθούν το ιατρείο.




Κρυπτογράφηση & Ηχογράφηση Κλήσεων

Κρυπτογράφηση & Ηχογράφηση Κλήσεων

Η κρυπτογράφηση και τα αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας των VoIP υπηρεσιών της Yuboto-Telephony διασφαλίζουν την εμπιστευτικότητα των συνομιλιών και την προστασία των δεδομένων των ασθενών, όπως απαιτείται από κανονισμούς όπως ο GDPR. Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα να ηχογραφείτε τις κλήσεις σε περιπτώσεις διαχείρισης παραπόνων και εκπαίδευσης του προσωπικού της υποδοχής.




Γραμμή Υποστήριξης Επειγόντων Περιστατικών

Γραμμή Υποστήριξης Επειγόντων Περιστατικών

Μπορείτε να αναθέσετε έναν κοινό τηλεφωνικό αριθμό σε μια ομάδα ιατρών, που θα δέχονται τις κλήσεις σε αυτόν τον αριθμό σε προτεραιότητα. Για να μειωθεί στο ελάχιστο ο χρόνος αναμονής σε αυτή τη γραμμή, θα χτυπούν ταυτόχρονα οι συσκευές της συγκεκριμένης ομάδας και ο πρώτος διαθέσιμος ιατρός θα παίρνει την κλήση.




Γιατί να εμπιστευτείτε τη Yuboto-Telephony

Παραμετροποίηση του Τηλ. Κέντρου σύμφωνα με τις ανάγκες σας
Χρεώσεις κλήσεων ανά δευτερόλεπτο, από το πρώτο δευτερόλεπτο
24/7
Τεχνική
Υποστήριξη






Είμαστε εδώ για εσάς!
Ας βρούμε μαζί μια λύση στα μέτρα σας

Αναβαθμίστε την Επικοινωνία του Ιατρικού σας Κέντρου και μειώστε το κόστος με τη VoIP Τηλεφωνία



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ