Προηγμένες Λύσεις VoIP Τηλεφωνίας για
Μεσιτικά Γραφεία


Στον κλάδο του real estate η άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία με τους ενδιαφερόμενους είναι κρίσιμης σημασίας και μπορεί να αναδειχθεί σε σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Η VoIP τηλεφωνία και τα Cloud τηλεφωνικά κέντρα προσφέρουν συγκεκριμένες ψηφιακές λειτουργίες και δυνατότητες επικοινωνίας που εξυπηρετούν απόλυτα τις ανάγκες των μεσιτικών γραφείων και των αντιπροσώπων τους.


Μεσιτικά Γραφεία


Με μια ματιά

  • Μοναδικός αριθμός - extension για κάθε ακίνητο
  • Διασύνδεση του τηλ. Κέντρου με το CRM που χρησιμοποιείτε
  • Αυτόματη δρομολόγηση κλήσεων στον κατάλληλο agent
  • Αποστολή και λήψη FAX μέσω email
  • Εξυπηρέτηση των κλήσεων από οποιοδήποτε σημείο εντός και εκτός γραφείου
  • Ηχογράφηση κλήσεων για σκοπούς εκπαίδευσης


Ολοκληρωμένες Λύσεις Τηλεφωνίας για Μεσιτικά Γραφεία



Κινητικότητα - επικοινωνία on the go

Κινητικότητα - επικοινωνία on the go

Σχεδόν όλοι οι κτηματομεσίτες περνούν μεγάλο μέρος της ημέρας τους εκτός γραφείου, είτε στον δρόμο, είτε σε viewings. Άρα η δυνατότητα επικοινωνίας on the go είναι ζωτικής σημασίας γι’ αυτούς.
Με τη VoIP τηλεφωνία, μπορούν να δέχονται και να πραγματοποιούν κλήσεις μέσα από κάθε συσκευή που έχει πρόσβαση στο internet: κινητά, laptops και tablets.
Κάθε μεσίτης μπορεί να έχει τον επαγγελματικό αριθμό του γραφείου του παντού, οπουδήποτε κι αν βρίσκεται.




Διασύνδεση με CRM

Διασύνδεση με CRM

H διασύνδεση του τηλεφωνικού κέντρου ενός μεσιτικού γραφείου με το αντίστοιχο CRM που χρησιμοποιεί μπορεί να αυξήσει σημαντικά την παραγωγικότητα των εργαζομένων.
Συγκεκριμένα με τη διασύνδεση είναι δυνατές οι εξής ενέργειες:
Εμφάνιση της καρτέλας του πελάτη στην οθόνη, όταν αυτός καλεί, ώστε ο εκπρόσωπός σας να έχει πλήρη εικόνα του ιστορικού επικοινωνίας και των προτιμήσεων του καλούντος.
Πραγματοποίηση κλήσεων απευθείας μέσα από το CRM.
Εύκολη δημιουργία καρτέλας νέου πελάτη με κάθε εισερχόμενη κλήση άγνωστου αριθμού.




Interactive Voice Response

Interactive Voice Response

Mε το IVR κάθε ενδιαφερόμενος που επικοινωνεί με το μεσιτικό γραφείο, εξυπηρετείται ανεξάρτητα από το πόσο απασχολημένοι είναι οι εκπρόσωποι του γραφείου.
Το IVR δρομολογεί την κλήση αυτόματα στον κατάλληλο εκπρόσωπο ή τμήμα και σε συνδυασμό με άλλες λειτουργίες που θα δούμε στη συνέχεια, ο καλών εξυπηρετείται 7 ημέρες την εβδομάδα και οποιαδήποτε ώρα.




Καταγραφή Κλήσεων

Καταγραφή Κλήσεων

Μία πολύ χρήσιμη λειτουργία είναι η καταγραφή των κλήσεων, τόσο για την μετέπειτα ακρόαση τους προκειμένου να ελέγξετε πληροφορίες που σας έδωσε ο πελάτης, όσο και για την εκπαίδευση των νεοπροσληφθέντων εργαζόμενων.
Με την καταγραφή είστε σε θέση να ελέγξετε την απόδοση των νέων εργαζομένων στα τηλεφωνήματά τους με πελάτες και να τους συστήσετε σημεία προς βελτίωση.




Eavesdrop & Call Barge

Eavesdrop & Call Barge

2 λειτουργίες που έρχονται να συμπληρώσουν την καταγραφή κλήσεων και σας βοηθούν να εκπαιδεύσετε ακόμα αποτελεσματικότερα το νέο προσωπικό.
Με τη λειτουργία eavesdrop μπορείτε να ακούτε σε πραγματικό χρόνο τη συνομιλία του εκπροσώπου σας με τον πελάτη και να τον καθοδηγείτε σχετικά. Ακόμη, εάν το κρίνετε απαραίτητο, με τη λειτουργία call barge μπορείτε να παρέμβετε στην κλήση και να αναλάβετε εσείς την επικοινωνία με τον πελάτη.






Τέλος οι χαμένες κλήσεις

Τέλος οι χαμένες κλήσεις

Τα cloud τηλεφωνικά κέντρα διαθέτουν αρκετές λειτουργίες ώστε το μεσιτικό σας γραφείο να μην χάνει καμία κλήση:

- Ειδοποίηση χαμένων κλήσεων με email: κάθε agent του τηλεφωνικού κέντρου λαμβάνει στο email του ειδοποίηση για οποιαδήποτε εισερχόμενη κλήση δεν απάντησε.

- Voicemail to email: οι καλούντες έχουν τη δυνατότητα να αφήσουν μήνυμα στον τηλεφωνητή του εκάστοτε μεσίτη, ο οποίος το λαμβάνει ως email και έτσι μπορεί να επικοινωνήσει πίσω.

- Callback: Πολλοί καλούντες δεν επιθυμούν να περιμένουν σε ουρά αναμονής. Mε τη λειτουργία callback μπορούν να ζητήσουν να τους καλέσετε εσείς πίσω. Έτσι, ούτε αυτοί μπαίνουν σε αναμονή ούτε εσείς χάνετε ένα πιθανό lead.

- Follow me & Call Forward: Με το follow me κάθε εκπρόσωπός σας μπορεί να ορίσει έναν αριθμό στον οποίο να προωθείται η κλήση αν δεν την απαντήσει από τον εταιρικό του αριθμό. Αντίστοιχα, εάν δεν μπορεί να απαντήσει καθόλου κλήσεις με το call forward μπορεί να τις προωθεί αυτόματα σε άλλον εκπρόσωπο.




Conference Calls

Conference Calls

Με τα conference calls είστε σε θέση να επικοινωνείτε με πολλά άτομα ταυτόχρονα και έτσι να μειώνετε στο ελάχιστο τους χρόνους απόκρισης.

Ένα σενάριο είναι να συνομιλείτε ταυτόχρονα με τον ιδιοκτήτη του ακινήτου και έναν ενδιαφερόμενο, ώστε να οριστικοποιήσετε τις λεπτομέρειες ενός viewing.

Ακόμη μπορείτε να πραγματοποιείτε remote τηλεφωνικά meetings μεταξύ της ομάδας σας με τα μέλη να είναι σε διαφορετικά σημεία.




Γεωγραφικοί αριθμοί για κάθε σημείο παρουσίας σας & κάθε ακίνητο

Γεωγραφικοί αριθμοί για κάθε σημείο παρουσίας σας & κάθε ακίνητο

Εάν έχετε γραφεία σε διαφορετικές πόλεις είναι σημαντικό να έχετε τοπικούς τηλεφωνικούς αριθμούς για τα listings ώστε να αυξάνετε την αξιοπιστία σας.

Ακόμη, σε ένα ακόμα πιο προηγμένο σενάριο μπορείτε να αναθέσετε τα extensions του τηλεφωνικού κέντρου σε συγκεκριμένα ακίνητα, ώστε οι ενδιαφερόμενοι να συνδέονται κατευθείαν με τον υπεύθυνο μεσίτη. Σ’ αυτή την περίπτωση, και αν δεν είναι διαθέσιμος ο μεσίτης, ο καλών μπορεί να ακούσει ένα ηχογραφημένο μήνυμα με πληροφορίες ειδικά για το ακίνητο που τον ενδιαφέρει.




Dedicated Αριθμοί για διαφορετικές διαφημιστικές καμπάνιες

Dedicated Αριθμοί για διαφορετικές διαφημιστικές καμπάνιες

Επιλέγοντας τη Yuboto-Telephony μπορείτε να αποκτήσετε τηλεφωνικούς αριθμούς σε πολύ προσιτή τιμή για όσους μήνες τους χρειάζεστε.

Συνεπώς και για να γνωρίζετε την αποτελεσματικότητα των διαφορετικών διαφημίσεων που τρέχετε, μπορείτε σε κάθε διαφήμιση να προβάλετε διαφορετικό αριθμό, ώστε να γνωρίζετε με πλήρη ακρίβεια ποια διαφήμιση αποδίδει καλύτερα.




Time Conditions - Ωράριο Λειτουργίας

Time Conditions - Ωράριο Λειτουργίας

Ορίστε τον τρόπο που θα διαχειρίζεται το τηλεφωνικό κέντρο όσες κλήσεις γίνονται εκτός ωραρίου. Μπορείτε να τις προωθείτε σε voicemail, ώστε οι καλούντες να αφήνουν μήνυμα και να τους καλείτε πίσω ή ακόμα και να ορίσετε έναν συγκεκριμένο αριθμό στον οποίο θα προωθούνται αυτές οι κλήσεις.




Γιατί να εμπιστευτείτε τη Yuboto-Telephony

Παραμετροποίηση του Τηλ. Κέντρου σύμφωνα με τις ανάγκες σας
Χρεώσεις κλήσεων ανά δευτερόλεπτο, από το πρώτο δευτερόλεπτο
24/7
Τεχνική
Υποστήριξη






Είμαστε εδώ για εσάς!
Ας βρούμε μαζί μια λύση στα μέτρα σας

Αναβαθμίστε την Επικοινωνία του Μεσιτικού σας Γραφείου και μειώστε το κόστος με τη VoIP Τηλεφωνία



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ